Är jag vaken?

Okej tjejer, jag hade kul igår! Vilket självklart är jättebra
men jag kan inte just nu antyda om jag är bakis eller om jag faktist fortfarande är full?

Hur trodde jag att det skulle gå att gå upp till skolan 3 -4 timmar efter.. Det här kommer bli en intressant erfarenhet som jag sällan kommer uppleva igen. Jag menar, jag tror inte jag är den sortens sex and the city brutta som kan vara ute hela natten och sen gå till jobb/skola helt normalt dagen efter? fast det kanske ingen kan..Gå upp är nog inte problemet, det är nog hur man kommer prestera.

Aja, jag önskar er en lyckad dag iaf!
Jag längtar redan hem till min säng igen
och den där outfiten, jag kan faktist inte avgöra riktigt vad jag klätt på mig idag, men jag lägger upp den när jag kommer hem!


Puss och Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Clara

Haha, hade precis samma känsla då jag var ute och firade min födelsedag och skulle jobba dagen efter. Men det gick bra trots att morgonen var trög! Hoppas du hade en trevlig kväll!

Postat av: Johanna

Clara: Jah, det var inte så farligt att gå upp sådär endå när man var inställd. Mer att jag blev så trött ju mer dagen gick o sen mår jag så lätt illa dagen efter! men men, hoppas du får en härlig dag :) kram

2008-05-22 @ 16:11:35
URL: http://johannnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback