Tisdag it is

Tjofaderittan på er här i stockholm är det snö!
Jag sov medans allt detta skedde men pojken min har ringt och klagat på morgonen med stopp och förseningar i trafiken med bussar och tåg och vet inte vad.
Visst är jag glad åt snön som vi saknade lite där under decembertid men min plan var egentligen att fota en "höstbild" nu i veckan (ligger efter i min Foto-kurs och glömt tagit höstbilden!) Men nu sket ju det sig som sakt, vi får se hur länge snön ligger kvar..

Ni
röstar på  bra med årets outfit och jag blir jätteglad för alla dessa kommentarer(!) Kan ni inte kommentera så mycket i varje inlägg? fniss.

Hur som helst så har jag en liten idé, vet att många andra bloggare har gjort det här men kanske något ni skulle kunna vara intresserade av också.. Jag får fundera lite på det ett tag och så tar jag upp det ikväll när dom flesta är hemma.

Nu blir det dricka pepparmint té! Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback