Små citroner gula

Sushi för nybörjare är utläst, jättebra bok! Rekomenderar den starkt ;)
Dock så blev det rätt tomt utan nått att läsa. haha, jag som annars läser väldigt sällan.
Emelie gav mig därför en till bok som hon tyckte var bra, Små citroner gula
Någon som läst den?

  Med en fot i Stockholm och en i barndomens trygga småstad tycker Agnes sig stå hur stadigt som helst. Hon har en familj som alltid ställer upp, ett bra jobb i restaurangbranschen, en pojkvän som älskar henne och en bästa kompis som hon känner utan och innan. Eller? En efter en rasar byggstenarna i Agnes liv tills hela tillvaron rämnat

image1314

Kommentarer
Postat av: johanna

den har jag läst:) den är superbra!

Postat av: Johanna

johanna: Va kul :) ska börja läsa snart då!

2008-01-05 @ 22:33:06
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Camilla

den är superbra johanna, du måste läsa den!!
utgång snart? :p haha

2008-01-06 @ 21:27:26
Postat av: Johanna

Camilla: Ja, jag har redan börjat faktist, den verkar bra hitils :)
Ja det tycker jag vore något, vet du något bra ställe föresten? Jag skulle vilja testa något nytt !
kram kram

2008-01-06 @ 21:55:02
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: stina

superbra bok!

2008-01-06 @ 23:50:32
Postat av: Johanna

Stina: Kul att alla verkar tycka den är bra, då kan jag ju omöjligt tycka något annat ! ;)

2008-01-07 @ 07:41:35
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: J

Bra bok!

2008-01-07 @ 15:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback