Sista dagen..

... på detta korta jullov, har verkligen gått fort.
Vad ska man säga, det är söndag och söndagar är som dom alltid brukar vara, långsama och lagomt hemma-sega. Jag har ju som sakt min filosofi-uppsats som ska vara klar och inlämnad imorgon, jag har kommit knappa halvvägs och jag har ingen som helst lust att sätta igång med den igen..

Har i stort sett gjort allt denna förmidda för att undvika den. Läste i
boken  när jag vaknade runt 11, därefter åt jag tacos från igår, alltså, jag måste bara påpeka hur gott är det inte att käka tacos dan efter till frukost, mums mums, bästa frullen! Under frukosten hamnade jag framför Emil i lönneberga på tvn.. och satt där säkert över en timme och tittade, allt för att slippa dra mig tillbaka hit till datorn och mitt word-dokument.. Just nu har jag fullt upp med att kolla bloggar, jo allt går minsann före!

Det är väll inte bara jag som sysselsätter mig med totalt onödiga saker bara för attt slippa sätta mig in i det man egentligen ska göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback