Horoskop

Var längesen jag kollade mitt horoskop faktist, tycker dock det är ganska kul att läsa ibland.
Jag är Oxe och såhär ser mitt horoskop ut för denna vecka (4)

Oxen (20/4- 20/5)image1390

Din vilja att utforska världen omkring dig är större än vanligt den här veckan och du kan lätt få lust att planera framtida äventyr och resor. Bli inte besviken om möjliga reskamrater inte helt och hållet delar din entusiasm. Låt inte dem hålla tillbaka dina högtflygande planer utan planera själv om så krävs, så får de ansluta senare när de ser hur roliga dina framtida äventyr faktiskt kommer att bli. 


Och nu  dags att analysera detta, måste vara mina sistaminuten resor som jag kollat sisodär 3 ggr om dagen på alla resebolag som dom snackar om, och inte är någon sugen på att följa med heller, det talar ju horoskopet gott och tydligt för, men inte ska jag sura för det utan beställa en resa för mig själv?... Aldrig i livet!

Vill du kolla ditt horoskop också? Kika in
här
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback