Vinnaren är!


Lottningen är dragen och det blev Sofia W som vann tävlingen. Kontakta mig på min mail:
[email protected] så skickar jag priset såfort jag kan!

Och ni, jag tar nog tillbaka det där om att aldrig mer ha en tävling, det här va ju jättekul ju! Även om det var få som tävlade så var det roligt att göra små lappar och dra en vinnare! Nästa gång hoppas jag förstås på fler som tävlar! Jag funderar på att lotta ut lite kläder kanske, från bloppisen eller liknande? Kan ju vara svårt när inte alla har samma storlek, men vad tror ni, skulle det kunna vara något? 

Kommentarer
Postat av: Julia

Låter som en bra idé! =)

2008-12-08 @ 12:24:39
Postat av: sofia w

wei, jag vann :)

har mejlat dig nu.

Postat av: Carolina

Ja det vore jättekul! Bra idé! Tack för rolig blogg

2008-12-12 @ 02:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback