Tajt schema

Tänkte försöka lägga mig i tid idag. Imorgon börjar jag nämligen jobba på Posten fram till jul (och några veckor i januari), något jag gjort dom senaste jularna. Ett perfekt extrajobb för dej som går i skolan, men nu jobbar jag ju redan på ICA, vilket är betydligt närmare och betydligt roligare så därför tänkte jag vara smart i år, man vill ju stå kvar i postens register om man skulle behöva jobb senare så jag svarade alla dagar jag inte kunde jobba, jul och nyår och mellandagarna. Hade inte räknat med att få jobb alls då dvs. Men det fick jag, därför har jag dom senaste dagarna försökt byta bort tider på ICA och försökt få ihop mitt schema, blir 7 dagar i veckan jag kommer jobba ungefär, ibland 6 dagar när jag har tur.. Vardagar på posten, helgerna på ICA. Ännu en anledning att längta till julen och ledighet!
Omslagsbild
Nu blir det sängen och Boken Dumpa Matthew som jag fick i en goodiebag för ett tag sen. Har inte kommit så långt men den verkar helt okej hitils, någon av er som läst den?




Och ni, glöm inte att vara med i min tävling!
Jag menar, vem säger nej till en bra dansfilm, gratis!
 ;)


Translation
I got this book in a goodiebag and I think that it's very nice actually.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback