Nyårsafton

Vaknar upp med en hemsk smärta i ryggen och magen, är svullen som en ballong. Känner ni igen er? Världens mensvärk med andra ord. Det enda som hjälper är naproxen som sitter i 12 timmar. Är dock lite nojjig eftersom det är nyår idag och naproxen är inget lyckat läkemedel att ta med alkohol så får nog avstå. Men inte kommer jag vara en glad pingla ikväll om den här värken håller i sig  :(

Hur som helst, bestämde nyårsoutfiten igår! Och tror jag är ganska nöjd. Visar er ett litet smakprov snart!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas att värken går över! Mensvärk är inte kul =( .



Gott nytt år förresten! ;) / Kramar



P.S Din blogg är toppen tycker jag! =)

2008-12-31 @ 12:36:42
Postat av: Johanna

Johanna: Tack söta du! Blir så glad av positiv respons kring bloggen, blir ett till bloggår för min del då! ;)

Postat av: Malin

lite samma sak för mig här idag med:/ krya på dig!

2008-12-31 @ 13:07:01
Postat av: Michelle

Hoppas du får ett fint nyår iallafall.

Tack för en underbar blogg :D

2008-12-31 @ 14:13:08
URL: http://michellesliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback