Nostalgi

Vill ni veta något roligt, något som får mej att tänka tillbaka på då jag och lillasyster var små. Julen såklart, då vi hade paketkalender varje morgon. Vi var så ivriga och nyfikna så för några veckor sen i början av december kom syrran hem och sa till mamma "det finns faktist en i min klass som har paketkalender fortfarande, skulle inte vi också kunna få det?" Och pysselmorsa som man har så satte hon igång. Det blev småsaker såklart, ibland godis och liknande men även små söta pennor, bodylotionar och shampoon. Allt i miniformat!  Så gulligt :)



 
Men eftersom jag inte alltid har tid så brukar det lägga sig på hög så jag får endel paket att öppna sammtidigt. Mysigt äre ju endå. Dessa två ska öppnas idag!

Snart är det jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback