Knas med bloggen

Kan bli så iriterad när datorer och liknande inte fungerar. Här sitter jag helt ovetande om att mina publicerade inlägg under dagen inte har synts? Dom är publicerade och allt står det, men det syns inget när man går in på bloggen! Suck säger jag bara... Eller har det synts för er? Dagens outfit åkte upp imorse och idag har jag haft en mysig kväll ute hos älskling. Blir det här inlägget publicerat tro?...


Translation
Today my blog has been giving me troubles, I have not been able to write on it.


Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Jag hade samma problem igår, de inlägg jag publiserade på morgonen syntes först på eftermiddagen! Knas. Dun undrade vad den svarta koftan jag köpte innehöll för material, mestadels akryl tyvärr. Jag tyckte att den var så fin, och framförallt billig så jag struntade i att det var akryl! :) Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback