Julafton




Vilken underbar jul det har varit! Snö i massor och bara julmys.
Hade på mig klänning från Glitzy och kanske är det några av er som ser att jag har lite löshår i? Köpte clips och löshår i min färg dagarna innan jul, hade rakt på julafton och lockigt på juldagen vilket nog föll sig lite bättre då håret annars är väldigt spikrakt. Kortaste längden tog jag så det blir så naturligt som möjligt. Fortfarande rätt ovant när man använder det, men snyggt!
Någon av er som använt er av clips?


Translation
I love the christmas! I bought some hair a couple of days ago, it feels different but I like it :)

Kommentarer
Postat av: Mira

Så søt :)

Postat av: Julia

Vart köpte du clipsen ifrån? Supersnyggt!

2008-12-29 @ 12:52:32
Postat av: Johanna

Julia: Jag köpte dom på en hårbutik på drottninggatan. Nu minns jag inte äns vad den heter men den ligger långt bort på gatan nästan i backen uppåt där. Förbi centralbadet och pub, längre bort lixom. Sen är det en tvärgata ner till vänster med en gul skylt där det står hår någonting. Följ bara drottninggatan och håll koll åt vänster på tvärgatorna så ser du! :)

2008-12-29 @ 13:25:41
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: glitzy

söt:)

2009-01-10 @ 18:53:08
URL: http://glitzybloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback