Grått och kallt



Burr vilken tråkigt väder ute. Det regnar och är grått och kallt. Inge snö och inge julkänsla för fem öre... Jag har precis kommit hem från jobbet, hoppat i mysbyxorna och satt mej här men såhär klädde jag mig iaf när jag jobba.

♥ Halsduk, Kappahl
♥ Päls, H&M
♥ Jeans, Tiger
♥ Knästrumpor, Åhléns
♥ Stövlar med rosett, Sko punkten

Glöm förresten inte att tävla i
min tävling, imorgon drar jag v i n n a r e n och dom som tävlat hitils har ju iaf 25% chans att vinna om man säger så. Tråkigt att ingen nappade på det och ville tävla när det är så lätt att skriva att man är med bara. Men men då vet man vad man inte ska göra om iaf, tävlingar går bort.  Allt är erfarenheter!

Kommentarer
Postat av: Jenn

Jag måste bara få säga detta; du verkar vara en riktigt fin tjej, som har båda fötterna på jorden och du är väldigt söt :) Tack för en bra blogg och hoppas du fortsätter, skulle vara kul att se fler skönhetstips! Godnatt ;*

2008-12-07 @ 00:49:57
Postat av: Sofie

vad jag gillar den där pälsjackan !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback