Dagen i ord

Finaly home. Blev en lång dag idag också. Topshop minglet som vi skulle förbi lite snabbt blev helt plötsligt över två timmar. Riktigt mycket folk, men träffade på Emelie (min barndomskompis) och hennes vän, så det var trevlans trots att jag inte kom hem med något, inte till mig iaf.

Mysig dag annars, mötte upp min söta Emma för att luncha (enda tiden vi hinner ses nu innan jul känsn det som!), saknar att inte träffas varje dag. Blev iaf grekiskt, souvlaki. Åh vad jag älskar!
Nu ska jag gå och ringa älsk som säkerligen försökt få tag på mej hela kvällen (jädrans dålig batteritid på min nya mobil!) Minus för det.
Natti natti sen alla söta :)




Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar dagarna med dig också sötnos!

Ja, emil var inte den enda som försökte få tag på dig igår må jag säga ;)

2008-12-11 @ 07:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback