Byta julklappar

Igår kväll, eller rättare sakt inatt kom älskling hit så bytte vi julklappar. Så mysigt. Vi har valt att inte öppna dom utan väntar tills julaftonsmorgon och öppnar på varsitt håll! Blir mer spännande så. I år blev det tre ganska stora paket som jag gav till älsklingen och dom såg ut såhär




Något som är så roligt med mej och Emil är att det här verkligen är en viktig grejj, inte vad vi köper, inte för hur mycket men att man har en tanke bakom det. Jag älskar att pyssla, fixa och trixa med julisarna och det ska ligga kärlek bakom varje tycker jag. I år hade verkligen Emil ansträngt sig och jag blir så glad och tycker det är roligt att det känns lika viktigt för honom. Vill ni se mina fina paket?.. Klart ni vill!



Tror det ligger sisodär 5 paket där i och jag är spänd som tusan på vad det kan vara. Men den som väntar får se, imorgon är det julafton!

God jul på er alla fina läsare!

Translation
This beautiful basket with presents in it is from Emil, I am very curious..

Kommentarer
Postat av: Michelle

God jul på dej med! :D

Postat av: * emma

önskar dig en god jul Johanna :)

2008-12-23 @ 22:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback