4 december


Igår var jag hemma hos min barndomskompis Emelie, var 7 år sen jag va där sist tror jag. Jättemysigt vare, hon hade nu "eget" boende som var jättefint inrett. Skulle tagit lite bilder men hans inte med, får bli nästa gång. Fick iaf låna den här gulliga tunikan som för henne bara låg och skräpade. Kul när andra kan glädjas av det man själv tröttnat på, eller hur!

♥ Tunika, H&M trend
♥ Strumpisar x2, Åhléns
♥ Skoletter, Sko punkten
♥ Pärlhalsband, Guld fynd
+ Svart kofta
   Jackan från Zara 

Kommentarer
Postat av: Julia

Den klänningen var hur fin som helst! Var det längesedan du köpte den?

2008-12-04 @ 14:18:20
Postat av: Fridas fashion & style

Snygg outfit! Jag har lagt ut klänningen från H&M på Tradera nu, så tag en titt där om du är intresserad. :)

Postat av: International Velvet

I like that dress with that tights!!

Postat av: Johanna

superfint!

2008-12-05 @ 08:13:44
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback