15 december

 

Kommentarer
Postat av: Natalie

Snyggt :)

Postat av: :)

Jag vet inte om det är att du tröttnat eller har bloggtoeka men jag tror en anledning till at du får smämre med kommenterar är för att det känns att du inte längre brinner för bloggen. Tråkigt för din blogg har laltid varit en favorit hoppas du kommer upp igen. Puss!

2008-12-15 @ 18:58:36
Postat av: Anonym

Hur snygg som helst ;D

2008-12-15 @ 22:36:44
Postat av: Johanna

Natalie: Tavk vännen :)



:): Skönt att du skriver och säger hur du känner. Det kommer ett inlägg här ovan där jag pratar och berättar lite om det du just skrivit. Jag vill självklart som du säger det, ta mig "upp" igen. Och hoppas jag får vara din favorit i framtiden också! Men läs gärna inlägget ovan. kram på dig

2008-12-15 @ 22:40:36
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: Johanna

anonym: Tack söta du, blir så glad ska du veta!

2008-12-15 @ 22:41:04
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback