Söndag

Idag är det söndag, men känner mig hyffsat utvilad efter gårdagen endå. Vi blev inte ute så länge, några skulle jobba så partystuget var inte på top. Det blev iaf en jättemysig kväll med så god mat, thaibuffé, jag blir helt tokig av buffé, äter dessvärre alltid för mycket av den så jag  trodde kjolen skulle spricka igår, men vad gör man itne när man vill plocka av allt, fanns tillåme sushi!  Jag börjar fatta varför pappa alltid kallat mig gourme-unge!

Angående min
frågestund, jag jobbar nu under dagen så jag tänkte att jag sätter ihop ett inlägg när jag kommer hem, så ställ gärna mer frågor, har upptäckt att det blir så mycket roligare att svara på när ni verkligen vågar ställa lite, vad som helst! Ju annorlundare desto bättre!
Så tveka inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt blogg :P



Om du är i behov av en ny header, bakgrundsbild eller liknande eller har något tekniskt du behöver hjälp med så prata med mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback