hemma!

Nu är jag hemma igen! Känns skönt men lite konstigt sammtidit. Det är så kallt och vad händer nu då?haha. Måste klargöra det där med shoppingen för visst var den billig. Det gällde bara att hitta rätt och våga pruta.Vi fick ner några priser men det är så svårt när turkarna där nere är så grymt dåliga på engelska. men men, blev bara en dag i alanya stad för det var ju på tok för varmt att gå runt alltså. Vi bodde nära ett lite mindre centrum, Oba, där vi knata runt på kvällarna.

Älskling köpte kallsonger, badshorts, vanliga short och lite sånt. Själv har jag bara köpt smått, armband i silver, läder och lite sånt dära. Men vi käkade däremot ute sista dagen (annars hade vi ju allinclusive!) Och då åt jag pasta carbonara för 10 lira, alltså mindre än 50 spänn. Inte fy skam det. Härligt med semester!

Men nu är jag tillbaka!
Tänkte sätta mig ner nu och svara på alla era fina kommentarer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback