Randigt, oh yes!

Idag har det blivit lite snålt på bloggfronten.. Mötte upp Jennifer efter skolan, så vi tog en tripp i jakan. För mig blev ingenting köpt då jag bestämt mig för att snåla lite + att mitt VISA-kort befann sig i min andra väska som  jag anävnde igår. Kanske var bäst så?

Hur som helst rekomenderade jag en av dom två randiga tröjjorna jag provade häromdagen. Den som jag inte köpte, köpte hon! Hur snygg som helst. Och dom är ju som sakt ganska lika, nästan så jag vill ha båda två!


image1858 image1859
Min tröjja                                                     Jennifers tröjja

Båda kostar 149:- styck och är från H&M LOGG

Jennifer köpte för övrigt en supersöt bikini också som satt som en smäck! Inte ofta man hittar så rätt.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jätte snyggt! älskar det marinblå modet och dem här två är ju en självklarhet i garderoben!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback