ny vecka nya tag

hellu sötisar!
Ikväll har jag varit på dansen, därav lite dåligt med bloggande kanske. Sitter just nu och smaskar i mig en kvällsmacka  och läser era kommentarer, ni är så goa allihopa, sluta inte med det, jag blir så otroligt glad :)

Imorgon är det tisdag och det är ny vecka o nya tag eller hur man säger. Har nämligen sjukt mycket som måste göras med pluggandet, skjuter upp det hela tiden men nu får det vara nog. Det slog mig just att jag fyller år om en och en halv vecka, och då slog det mig därefter att studenten är nära och istället för att dra slutsatsen jippie! Så blev det snarare, shit, jag har sjukt mycket kvar att göra. Så imorgon måste jag verkligen ta tag i det, blir pluggdag för min del.

Sov gott mina kära, kram kram :)

image1974


Kommentarer
Postat av: Clara

Har precis samma problem, alla kurser tar snart slut och sluttetamen närmar sig och jag har inte ens börjat läsa... Får väl följa ditt modellexempel och ta tag i allt som måste göras jag också! Sen kan vi njuta av sommaren "på riktigt". :)

Postat av: Johanna

Clara: Precis.. det är ju så, men man orkar ju verkligen inte ta tag i det, men å andra sidan går det inte att välja bort, bara att skjuta upp vilket inte finns tid för. Suck. bara att ta tag i det, vi gör det tillsammans! :)

Och största lyckan va ju att tänka på sommaren vi har framför oss!

2008-04-29 @ 10:05:49
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback