isn't it lovely

image1831


Go
morgon på er mina sötnosar! Gu vilken härlig dag, klarblå himmel och sol sol sol. Jag befinner mig just nu ute på balkongen och...




herregu. mitt i det här inlägget avbröts jag av att våran katt kom ut på balkongen och vägrade gå in. Min syster är såklart jätterädd att hon ska rymma då vi bor på bottenvåning så vi försökte göra allt för att få in henne. Men hon vägrade, så helt plötsligt när vi fick tag på henne så attackerade hon oss! Jag måste understruka att det här har ALDRIG hänt förut, hon är världens snällaste katt, o när vi väll slängt in henne höll jag på att säga, men det känndes nästan så, så tar jag av mig min tjocktröjja och under har jag rivsår längst hela armen och längst ner två djupa klobett. Min syster har två blodiga bett på handleden och vi kunde inte avgöra om det var tandbett eller rivsår?
Självklart sker det här när våra föräldrar är borta den här helgen, så mamma bad mig ringa sjukvårdsupplysningen. Vi har ju tagit stelkramp så det ska väll inte vara någon fara, men ett bett är alltid bett och blir det rött runtom måste vi åka in till akuten och få atibiotika. Vilken morgon? Som börja med solning på balkongen. Överskriften blev inte alls lika passande längre .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback