Hallå där!

Hej mina sötnosar!
Gu va mycket snö det är här, helt sjukt.
Är som att åka puckelpist ner för varje backe. Hoppas det är bättre pistat imorgon.
Jag och Carro knata runt för att hita bord och sprang på dom här datorerna där det stog "gratis surf!"
Hur bra som helst ju!

Resan upp hit tog jättelång tid, va så snöigt och halt, 8a timmar tror jag och jag sov bara dom två första timmarna från halv 4 och frammåt. Man kommer nog somna gott ikväll kan jag tänka mig. Hoppas ni har det prima där hemma! Ska försöka fota lite bilder så jag i alla fall har lite att visa upp när jag kommer hem!

Kramar / Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

gulle dig! akta dig för lavinerna bara, kom ihåg vad jag sagt :p

ses när du är hemma! puss och kram!

Postat av: Lovisa

Ha de så underbart i Åre :)

2008-04-11 @ 18:00:13
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback