Glassiga glajer

Idag efter skolan fastnade jag och Emma kvar i Kista centrum,
var ju inte meningen, vi skulle bara köpa lite lunch.

Hur som helst trippa vi igenom affär efter affär i väntan på bussen
och tillslut hade vi helt glömt bort att vi skulle åka hem över huvudtaget.
Lite shopping blev det då som sakt,
och det slutade med att jag skulle betala med kortet
 och pengarna var slut, pinsamt....
Så vi tömde Emmas kort istället och nu står jag i skuld.
Vad hände med mitt köpstopp?



En
av sakerna som fick följa med hem var dessa wayfarers lookalikes
 från  Accent

 

image1936

image1937

Kommentarer
Postat av: Clara

Haha, hände mig med då jag var på lunch med chefen så hon blev tvungen att betala min mat! :D Pinsamt värre juh! Hatar verkligen den sista veckan före man får lön!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback