Centralbadet

image1846
Idag har jag och min älskling tillbringat hela dagen på
centralbadet, jättelänge sen jag va på något badställe över huduvtaget, inte riktigt min grejj. Men centralbadet är verkligen något jag rekomenderar. Mer lite spa/relax aktigt. Vi bada, bubbla bubbelpool, åt jättegod panini med sallad till och sen sola vi solarium också.

Riktigt mysigt var det, men nu efter känner jag mig helt matt av värmen. Men ni som har möjlighet och bor här i stockholm ,åk dit med era nära och kära o njut lite! hihi


image1847

Kommentarer
Postat av: Jenn

åh så härligt! har aldrig varit där, men är det inte väldigt dyrt? :/

2008-04-06 @ 19:27:17
Postat av: Johanna

Jenn: Det kostar 120kr och är väll helt okej endå, man gör ju inte det så ofta :)

Postat av: Jenn

Jaha! ja trodde det var dyrare! :) nått att satsa på då kanske

2008-04-06 @ 21:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback