Bikini

image1863


Den här bikinin, fast i svart! Köpte Emma hos
laredoute.se för inte alltför längesen, tyvärr passa den inte jättebra men hon skickade aldrig tillbaka den. Idag bad hon mig testa den, och jag gillade den verkligen, skulle kunnat varit aningen större i överdelen, men så svårt det där när man verkligen behöver 34a i trosorna och dom endast går att köpa tillsammans (samma storlek i båda alltså).

Hur som helst, tog hon lite bilder, som jag eventuellt hade tänkt lägga upp, det är ju alltid roligare att se plagg på, men för att undvika kallebalik eller massa snack om att jag visar mig "lättklädd" så väntar jag nog lite med det. Det lustiga är att lägger man upp en bikinibild från stranden då är det sol,bad och glada miner, men står man hemma och fotar så blir det en annan femma(?) Eller är det inte lite så. Hur som helst är det för mig ingen big deal. Så om det är många som vill se hur den sitter på, vid eventuella egna köp av den, så hojta till, så kanske jag kan tänka om.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Den var verkligen jätte fin! Skulle vara roligt ifall du ville visa nån bild! Skulle också kunna tänka mig den fast i svart :)

2008-04-10 @ 01:25:22
Postat av: Sara

Snyggt! Tycker någon det är störande med bikinibilder behöver de ju inte titta.

2008-04-10 @ 20:26:55
Postat av: Linda

Alltid roligare att se hur kläder sitter på. Bikini är ju inte naket direkt iaf, så går man ju omkring på stranden också :)

2008-04-12 @ 21:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback