riktigt seg ..

..dag har det varit idag. Jag har inte äns tagit mig utanför dörren!
fy skämms på lilla mig, och till råga på allt har jag inte äns pluggat något.. neh fy va degig man känner sig av att bara vara hemma. Mamma och pappa är i skottland just nu så jag å lillasyster är hemma själva. Det blir laga mat själv och hela fadderittan i helgen. Vi tänkte iaf pigga upp oss med att göra en jordgubbspajj ikväll :)
Fick även höra av min smarta lilla syster att jordgubbar är det mest neutrala för magen att äta. (hade något med ph-värden att göra) Så jag och min problemmage kan ju gluffsa i oss lite sånt
Japp, ut blir det nu iaf, till konsum! haha
Kanske visar upp en slappish outfit när jag kommer hem ;)

image587


















.

Kommentarer
Postat av: johanna

ja, ngt blondare blev jag, men det ser naturligt ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback