Armband från Cocoo

Ni vet det fina armbandet jag bloggade om från Cocoo för några dagar sen. Det var det som låg och väntade på mig här hemma! Blev jätteglad, och det var precis lika fint som jag trodde :)
Men, såklart finns det alltid MEN, det passa inte på min lilla pygme handled =/. Blev jättebesviken.
Min handled är ungefär 13-14 cm och Emma som var med mig när jag öppna paketet testade det oxå, på henne passade det och hon har 15cm kring handleden + att min hand är väldigt liten i sig så det glider av :(
Då har jag alltså en fråga innan ev. retur. Om någon av er är intresserad av armbandet?
Känns nästan lite löjligt att skicka tillbaka när det bara kostade 100kr (Egentligen 200kr!) Men kanske gör större nytta på en hand som kan bära upp det!

image579

Alltså, passar alla som har en handled på över 14cm (dvs,nästan alla personer!)
Kostar ordinarie pris 200. Men med rabatten 100kr.
Jag säljer det för 100kr och bor du här i stockholm tillkommer ju inga fraktkostnader eller liknande.
(skickar tillbaka det i börjar av nästan vecka om ingen är intresserad)

SÅLD!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Det var fina armband, ha en trevlig kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback