Är man klantig

Eller är man klantig?
Det här måste antagligen vara den första natten på över 2 veckor som jag sovit bra (har sömnproblem)
Dock orsakade det i en annan klantighet. Försovning, japp.
Jag brukar vanligtvis vakna när klockan ringer, dunkningar i magen, nästan ont i kroppen o inte alls känna mig utsövd. Upp går man endå.
Idag, vaknade jag klockan 9, en timme efter klockan hade ringt, kännde mest av träningsverk i bena, och, ja okej då, lite ångest över att jag missa skoldagen (har bara en lektion idag bussen gick när jag vakna, så fanns ingen mening) Hur som helst, den goda sömnen fick jag nog av min träning i tre timmar igår kväll, eller vad tror ni?
Har ni sömnproblem?

(Ska plugga lite nu, får inte känna mig alltför skyldig :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback