20 saker om mig

Såg i Jennifer's blogg att hon hade en liten utmaning


20 Saker om Johanna Gelinder

1. Jag säger alltid vad jag känner, tycker och tänker (Varför inte? du kommer ångra dig om du inte ger allt)

2. Jag är en riktig té drickare, men hatar i och pricip alla andra varma drycker

3. Jag älskar kläder,trender och mode. (Som om ni inte redan visste)

4. Jag är riktigt envis med ett hett temperament

5. Jag är väldigt lättpåverkad när det gäller alkohol.

6. Jag gillar att Fota (Går foto C nu med två MVGn i bagaget)

7. När jag blir sur/arg på någon börjar jag alltid städa/gå och plocka

8. Jag är för 2samheten (finns inget som går upp mot att bli älskad av den man själv älskar)

9. Jag är väldigt intresserad av inredning (något jag skulle vilja jobba med)

10. Jag är lika mycket djup som ytlig

11. Jag kan börja gråta av en sångtext (då jag alltid sätter mej in i låten och känslan och relaterar till verkligheten)

12. Jag är väldigt ofta stressad =/

13. Enligt mamma är jag en slösa, enligt mina kompisar är jag en spara.

14. Har två garderober som är överfulla, men endå inget att ha på mig (ni känner igen er va!)

15. Jag älskar romantik och överaskningar

16. Jag är 163cm lång,eller kort

17. Jag har bott på samma gata i hela mitt liv

18. Jag har dansat sen jag var 4år (med några års uppehåll, balett,Show,Jazz,Salsa,Street)

19. Jag är en "shoholic" (har minst 25 par skor)

20. Jag tycker det är jättekul att ni som läser min blogg, gör det! :)


Kommentarer
Postat av: jennifer

hihi :D mycket som stämmer in på mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback