17/9

Home sweet home.
Nu är jag äntligen hemma, efter lång dag.
Men förlåt mig mamma, jag har gjort det igen!
Hur ska man fördriva tiden varje måndag innan dansen? Jag bara undrar
För jag kan verkligen inte komma på några andra allternativ än att gå o kika i affärer.

Idag var jag iaf duktigt (!) Bestämde mig för att endast gå in i en affär, bara EN!
Blev H&M (hör o häpna undvek tillåme gina tricot)
Tur eller oturligt nog, kalla det va ni vill så kom jag ut med två plagg..
Måste verkligen hålla i pengarna nu!
kan inte fortsätta såhär då blir jag pank innnan nästa studiebidrag. (VILL ha ett jobb!)

Hur som helst var det ett väldigt skönt plagg (Lyssna mamma, det som du tykker är viktigt, bekvämt var det!)
Och det andra plagger var superbilligt, eller som Emelie konstatera, det är ju som en liten måltid på tacobar
Och eller hur mina vänner, visst skippar vi en måltid för ett snyggt plagg! Utan tvekan!
Plaggen kommer upp imorgon, måste försöka få lite sömn idag, men är hemma från skolan redan vid lunch.
Btw, dansskorna passa perrfa! kanske visar dom oxå om någon skulle tycka det var kul.


image526

föresten, har inte hittat några ribbade/mönstrade strumpbyxor i min smak än, Vill ha ett par gråa eller svarta.
Ett måste för hösten! :)





Sussa sött nu alla!

Kramar/ Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback