Projektarbete

Hellu! :)
Om ni undrar vart jag hållit hus idag så är det nämligen för att jag sattit igång med mitt projektarbete (som ni säkert vet har alla projektarbete som ämne under 3an på gymnasiet) Hur som helst, mitt projekt är alltså att sy kläder! Ni kunde nästan gissat det va ;) Ska iaf bli jättekul att göra, trots att jag bara sytt in plagg förut och inte sytt helt nya plagg! Men jag ser det som en utmaning och är taggad, har börjar nu på morgonen och det ser ut att arta sig riktigt bra! Självklart vill jag att ni, mina läsare ska få följa mig under mitt projektarbete, där mitt mål är att sy tre plagg. Det första plagget går i svart, kan ni gissa vad jag ska sy?

image840 image841

Självklart ska tess alltid vara med när man pysslar med något!
(Kommer att göra en kategori under namnet "projektarbete" där ni kan följa mig och mitt pysslande)


Kommentarer
Postat av: Viola

Hej,

Snygg sida du har! Jag heter Viola och går tredje året ska nu göra ett projektarbete. Tänkte precis som du sy men jag får inte mitt syfte godkänt av min lärare. Tänkte fråga dig vad du hade som frågeställning? Vill du hjälpa mig?

Soliga hälsningar Viola

2008-11-15 @ 19:54:57
Postat av: Johanna

Viola: Alltså, om man gjorde ett mer praktiskt projektarbete på min skola. dvs inte en upsats sådär. Så behövde man nog inte ha en frågeställning sådär precis. Det var mer som att min frågeställning då skulle va ,Att sy två kjolar på den tiden, med inga grundkunskaper och mer hur man la upp det som var det viktiga. Hur man skulle gå till väga ungefär!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback