Mitt rum. Del 1

Jag har sakt/lovat många ggr förut att visa lite hur jag har det här hemma. Åtminstone i mitt rum.
Anledningen till att dröjt sån tid är att min systemkamera har varit utan sitt batteri och ej kunnat användas, och blir ju verkligen så mycket bättre bilder med den kameran. Men idag så tänkte ja, ne det får blir som det blir, kör med vanliga diggisen . Här är iaf resultatet i bilder hoppas något faller er i smaken :)

image780 image782

image783


 

_____________________________________________________________


image784

image788

____________________________________________________________

image785                 image786

image787


___________________________________________________________________

image789


 


Kommentarer
Postat av: johanna

jättefint rum, verkligen! :) tror jag såg dig i foodcourten i kista igår föresten ;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback