Lördagsmys

Idag har jag varit i stan med älsk, lämnade bla. kläder till en tjej som hade köpt lite här på bloggen (Finns fortfarande mer att köpa, spana in under kategorin Säljes!) Sen gick vi till jobbet o städa lite o grejja, kanske inte så kul att göra på en lördag, men känns skönt att ha det gjort nu inför lovet oxå, "helgen" har ju bara börjat kan man nästan säga! :) Emil hjälpte mig oxå så det gick rätt fort.

Han checka lite på H&M oxå, men då jag bara har 19 spänn på kortet så kollade vi mest på Herr, dock provade jag lite kläder även där! haha, kan inte motstå alltså. älskar allt som är oversize.

Hur som helst så ringde pappa på tåget hem och sa att vi skulle kila upp till Sussie o dom å käka pizza! Var riktigt längesen jag käkade d så det var mumsigt att få äta lite skräpmat!


image853

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback