Hemmagjord pizza

image889

Idag lagade mamma pizza till middag, den blev verkligen supergod.
Vår nya "pizzakrydda" gör verkligen susen!

En grej jag dock funderat lite kring är att fota mat, det måste vara bland det svåraste som finns att fota. Vissa skulle säkert säga att det är svårare att fota människor, då det handlar om att få en viss känsla att fastna, att få uttrycken bra på bild när människor rör sig, men jag måste endå säga att Mat är betydligt svårare! Hur svårt är det inte att få maten att se aptitlig ut och för att inte tala om att den ska se fräsh ut! Ni får ursäkta min dåliga bild, men fota mat verkar inte riktit vara min grejj .... (vad bilden än framhäver så var den iaf jättegod! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback