Plocka fram julen

Hej på er, idag är det finaly friday som jag brukar säga, sitter just nu och äter på en god ciabatta macka som pappa köpte igår, mums mums, gardinerna och ljusstakarna och tomtarna och alltet hanns inte med igår, så det blir till att börja med idag. 

En annan grejj jag ska visa är en sak Emma kom till mig med igår, jag kan avslöja att det är så mycket som ett plagg iaf, jag har testat det förut men fanns inte i min storlek, min lilla ängel sprang runt på stan igår och hittade en kvar i min storlek, den blev min! Tack Emma.

Sen var jag även igår och hämtade mammas säng på mio, vi tog en sväng in på hemtex också, där fick oxå en liten inrednings-sak följa med hem.

Håll ögonen öppna! :)


Kommentarer
Postat av: Tove

vad var de för fel storlek?

2007-11-30 @ 14:37:29
Postat av: Johanna

Tove: Den fanns bara kvar i stora storlekar, 38,40 och dom, men Emma lyckades hitta en 34a till mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback