Schwarzkopf Bonacure

Har nämnt mina Shampoon/Balsam från Schwarzkopf bonacure förut, men efter använt dom endel och verkligen fastnat för dom tyckte jag det känndes dags för en recension.

image283


Den Stora flaskan innehåller Shampoo, vilket för min del gärna skulle fått byta plats med balsamet, som tar slut fortare! Jag har iaf valt att köpa Bonacures "repair rescue" Det reparerar verkligen håret på djupet. Inte som tex "sunsilks repairshampoon" som jag använt förr.
Hårtyp: Skadat blekt eller poröst hår.


Men det bästa är nog nästan balsamet, fungerar som en lätt till stark hårinpackning beroende på hur länge du har det i, verkligen ett plus


Har även ett Silvershampoo som jag inte kan fatta att jag levt utan innan? Verkligen ett stort tips till alla er som slingar håret hemma. För inte finns det många som klarat en hemma blekning utan lite guld/gula toner?
Silvershampoo går att använda till slingat, blekt eller grått hår. Dina gula toner neatruliseras och du får friskt hår med bevarande färgresultat.

Verkningstid: Olika från person till person, på flaskan står det 1-3 minuter. Vilket jag oftast brukar följa då jag bara vill ljusa upp håret lite. Har du därimot lyckats få en riktit gul ton skadar det inte att ha i lite längre.


Jag brukar variera tvättarna med silvershampoo och vanligt shampoo, använder dock alltid Balsamet (anledningen till att det tar slut så fort) Med undantag när jag behöver rejäla hårinpackningar

Min hårserie får i betyg  4,5♥ /  5♥ 

Kommentarer
Postat av: Nina

vad kostar det å vart köper du det nånstans? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback