30/6 regn regn ..

Idag vakna jag helt kallsvettig och med världens magknip. Drömde mardröm.. uscha
ingen bra start på dagen , o inte blev d bättre när regnet kom.
Bestämde mig för att göra nån slags  nytta i garderoben, kolla igenom alla lådor med byxor och hitta fler stycken som jag egentligen kan sy in..
Det är faktist en bra grejj o tänka på.
Har du utsvänga jeans som använts för flera år sen, men inte har hjärta att slänga. För om, jag menar bara om .. som man ofta tänker. Ett tips är då, sy in byxorna. Använder du dom inte en enda gång inom kommande 2 månader. Då har dom gjort sitt helt enkelt. Ner i papperskorgen!

Jag sydde iaf in ett par Att, jeans (Åhléns alltså) Blev riktit nöjd med resultatet.

image304  image306 image305 

Kommentarer
Postat av: L

var kommer hängslena ifrån? :) fin outfit btw.

Postat av: tryck

tryck ihop tuttarna lite mer

2007-07-25 @ 09:26:01
Postat av: Josephine

Jag har sjukt svårt att hitta jeans och när jag väl kan ha dom i midjan och de sitter bra i rumpan så är dom förstora vid knäna o ser pösiga ut. Har länge funderat på om man skulle kunna sy in byxorna där o hur det skulle se ut. Vågar jag prova det tror du?

2007-09-09 @ 18:43:25
URL: http://joosephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback