20/6 Bilder från mallorca!

Hade en underbar vecka, och här är några godbitar och minnen från resan! :)

image251

Jag nere vid hamnen




                 
  
                                   

1. Nere vid hamnen ut mot vattnet
2. En osminkad Johanna
3. I gamla stan
4. Emma på stranden
5. Jag nere vid hamnen

6. Jag på stranden
7. Jag i vattnet
8. Nya bikinin i fokus
9. Utsikten från ballkongen
10. Jag

11. Emma går på stranden
12. Gör en Henna tatoo
13. Jag, Emma på resturang
14. Jag på hotellrummet
15. Typisk turistbild

16. Jag, Emma, Lennart
17. Jag, Emma ute på stan
18. solar vid poolen, blickar ut mot havet
19. Jag solar
20. Jag badar

21. Jag i vattnet
22. För att jag älskar honom
23. En kväll
24. Frukost på ballkongen

25. Jag en kväll vid poolen
26. Sover på planet

Kommentarer
Postat av: Maria

Va mysigt det ser ut som ni haft

2007-06-20 @ 18:07:38
Postat av: Jessica

Jag älskar din blogg! fortsätt som du gör men dock lite mer kanske skönhetstips och bilder! :) du är jättesöt!

2007-06-24 @ 18:50:48
Postat av: Emelie

verkligen jättehärliga bilder! jag har knappt några bilder alls från vår resa :/

Postat av: Elina

hej. jag lyckades hitta dessa bilderna me på din blogg. ska dit med familjen så är inte party jag är ute efter. mer att ha trevlig o kanske se lite olika saker. vi var på kreta förr förra sommaren, då blev det att vi åkte in till stan o gick o sen åkte vi till någon strand en bit bort som skulle vara speciell. så vi tar det mest lugnt med. tänkte bara om det var ngt speciellt och du nämnde ju gamlastan, minns du vad den heter?

när jag kolla på dina bilder längtar jag dit ännu mer än innan.

ska bli helt underbart skönt!

trevlig helg!

2008-07-11 @ 23:34:39
URL: http://finaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback