14/7

image353


Jag har på mig:
♥  Tunika/klänning, Tessie
♥  Vita leggings, Gina tricot
♥ Skor, Vagabond
♥  Svart skinväska, Indiska
+ Armband, Mallorca
   Halsband, två silverhjärtan

Idag har varit en riktigt härlig sommardag, hoppas det fortsätter såhär nu, det är vi värda!
Thea fyllde 3 år idag (pojkvänns brorsas barn) Självklart var vi där o grattade med en söt rutig klänning och ett silverhjärt halsband. Vi blev där hela dagen med fika, grillat o lite sånt.

Är verkligen jättetrött idag. Kom hem från Harry potter filmen igår ungefär runt 1.
Och vad tycker jag då om filmen?
Jag tyckte den var helt okej. Kul när lite kärlek börjar komma in i dom där filmerna, aldrig fel enligt mig.
Kom som sakt hem sent sen skulle vi upp tidigt för att ta oss ut till Sigtuna, men det var egentligen bara bra att det blev upp tidigt så man inte missade den soliga dagen.

Imorgon blir det nog packa o tvätta endel, möjligtvis städa upp lite, och sen träffa Emma, innan vi (jag o emil )ska till Gotland där Emils föräldrar redan befinner sig. Hoppas verkligen på superväder kommande vecka! skulle va sååå skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback