12/7

Idag är dett grått ute.. Har blivit mycket skrivande om väder på sistone.. Är för att det är så dåligt å så tråkigt att jag bara måste beklaga mig i hopp om att vädergudarna ska lyssna o ge oss lite sol tack!
Hur som helst knatar jag runt här hemma i emils mjukisar och en avklippt diesel t-shirt.
Har inte gjort så mycket vettigt. Vaknar alltid med min skrikande onda mage. Degar vid datan och får sen smått panik över att jag inte gjort nått än? Får olika ideér i huvvet om att jag ska rensa garderoben igen, städa rummet på nytt. Göra om kanske, men så fort jag reser mej har jag genast tröttnat och vandrar ist runt som en zombie.
Idag fick jag iaf ett nytt ryck och bestämde mig för att rensa o städa hela badrummsskåpet. Staplade upp prylarna på nya ställen och med bättre ordning. Fin fint, hopppas det håller sig så bara. Dom brukar ha en tendens att röra på sig dom där prylarna..
Så nu har jag gjort nått idag iaf o snart kommer Emil. Vi ska göra hemmagjord pizza, mumsi :)

Har kommit underfund med att jag varken vet vilka eller hur många som läser min blogg, om äns någon? haha
Sen vill jag sammtidit medela att jag tycker det är jättekul att få kommenterar, alltid lika roligt.. ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Malin 18 år sthlm :)
Tycker din blogg är bra o härlig.. läser varje dag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback