Klänning

Klänning



American Apparel


Min nellybeställning anlände idag, kul med tanke på att jag ligger hemma och är riktigt sjuk.. var på håret att jag orkade testa allt nu ikväll, men när man väl är igång är det hur kul som helst!

Jag är supernöjd. Kommer dock kanske inte använda Alla dom olika sätten man kan använda klänningen på, har nog redan skapat mej mina egna favoriter. Gillar axelbandslöst.

Om man ska klaga på nått så är det kanske längden på klänning, då jag är så kort, så kanske den är aningen lång, Men man vänjer nog sig :)

Hankypankysarna kom också, och reatroserna jag köpte, som tyvär kom i fel storlek, S ist för XS, skicka tillbaka eller är det skitsamma?

Jaja, nöjd över klänningen är jag iaf, va lite svårt å få ihop alla sätten bara, fick kolla noga på bilderna på nellysidan. haha. + i kanten är ju även att jag fick ihop 5 olika sätt att bära klänningen och inte bara 4 som det står på hemsidan!

Kommentarer
Postat av: Emsen

ååh vilken fin! :D den gillade jag!, satt jätte fint på dig! tufft med olika sätt att använda den på oxå ;) jag gillade nog bäst när det korsades och gick bak i nacken! :D hihi du får visa trosorna sen när vi ses oxå ;) e lite nyfiken på dom dära reatrosorna :) Krya på dej gummsen!

2007-02-13 @ 21:05:50
Postat av: Jennie

åh vad fin den var! jo jag beställde den vita klänningen, hoppas på att den kommer idag el imorgon :DD hur lång tid tog det för din beställning att komma?? :)

Postat av: Jennie

ok, ja den var hur bra som helst :) nej, använde inte det nu, men får prova om de finns ngn som passar :) men vill inte att bh banden ska synas så :) hm, kan inte riktigt se hur du satt banden på den femte bilden, så vet inte hu du gjort :P men de ser fint ut iaf!

2007-02-14 @ 22:24:27
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Kelly

nej vad kul att man kan göra den till olika stilar..coolt!

2007-02-15 @ 15:28:07
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Viktoria

I like your dress :)

2007-03-05 @ 18:14:06
URL: http://viktoriatheone.blogg.se
Postat av: Viktoria

I like your dress :)

2007-03-05 @ 18:14:43
URL: http://viktoriatheone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback