7/2

Idag har jag shoppat, impulsshoppat ,gick över tusenlappen, och efter lite prövningar hemma så vet jag inte alls hur jag tänkt ? haha
Köpte den gula toppen/tunikan som jag visa här innan, fast i naturvit, den är helt okej, aningen för kort för att ha som tunika, men ett fint och vanligt basplagg. den behålls.

Köpte även den svarta halterneck linne/tunikan, trots att materialet var lite annat än väntat så gick det hem, svart får som sakt alltid plats i garderoben.

Men nu kommer dom osäkra, två klänningar, En svart, och en blå med hjärtan på?
Visst, jättegulliga framtill, men efter lite spegel, så tog det inte lång tid innan jag upptäckte, Ballong varianten som visades bak, Inte snyggt. hmm.

Lägger upp bilder sen, men jag är som sakt  tveksam. Kan funka i sommar som klänning men passar inte till en endaste jacka, inte äns skinjackan? som enligt min garderob passar till det mesta.

Sen jeans, eller kan vi kalla det jeans? bomulsbyxor sa mamma. från H&M, vilket sänker priser endel, men, finns alltid ett men, dom satt löst nedanför rumpan, det lixom veckade sig, och sen om dom töjjer sej? jag vet inte, köpte iaf hem dom för o se om det var en bra sömm, så mamma kunde sy in. men icke...
Blir att ta ochfundera på dom där också.

Skriver mer imorn och kommer förhoppningsvis med bilder

Nanna sött

Kommentarer
Postat av: Fransi

väntar på bilder =)

Puss

2007-02-08 @ 12:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback