work

Hej på er!
Sitter i skolan just nu men jag och Emelie tänkte gå ner till centrum snart. Blir väll checka lite affärer innan vi måste in till jobbet .. suck, näst sista dagen iaf, känns jävligt skönt!

Idag blev jag klar med en grej i skolan, en julklapp till mamma och pappa som jag gjorde i Grafisk kommunikation, är så himla nöjd, min lärare med tror ja då hon ville vi skulle gå te rektorn och visa hela projektet. Så det blir spännande på måndag, kan ni fatta? bara 5 dagar kvar till julafton! Ska bli så mys att åka upp te landet (åker på lördag morgon)

Men än så länge är det bara onsdag och dagens höjdpunkt blir att mamma har gjort Tacos i min matlåda som jag ska äta på jobbet! haha

Vi hörs inatt eller imorgon bitti, Chao!

Kommentarer
Postat av: Mari

Aah, you are so pretty.
And I like your style a lot. And how do you get that body ? Do you go on a diet ? : p

2007-12-19 @ 18:47:26
Postat av: Johanna

Mari: Thank you :) sweet of you to say. No no, not a diet, i have always been smal and short, im only 163cm and my weigh is 47kg. However, im verry careful about what i eat, not because i have to, because i want to and feel better when i do. In most cases i practise dancing and aerobics two times a week, but thats it!
Hope you understand my bad english! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback