Städ och plugg torsdag

image1160
Ni som läst min blogg regelbundet ett tag lär ju veta vad torsdagarna innebär för mig.
Det är min hemmadag, vilket har lett till plugg och städ torsdag. Inte vidare värst kul, men måste göras. Speciellt nu när det är så mycket plugg som står på schemat.

Det knäppa med mig är att jag kan verkligen inte "slå mig till ro" och plugga om det är ofräsht runt omkring mig. Frågar man min pojkvänn så tror jag han kan bli rätt smågalen på mina ryck ibland när jag går och plockar. Det jobbiga är att det går bara några timmar sen är det en stor röra igen. Någon som känner igen sig?

aja, back to work!

Kommentarer
Postat av: Maria

haha jag känner igen mig! fast jag orkar sällan plocka upp :P

Postat av: Johanna

Jodu, jag känner allt igen mig :P Gillar inte o ha stökigt, men ändå blir det alltid det

2007-12-06 @ 13:38:55
Postat av: Johanna

Maria: ja, om man endå kunde slappna av i röran!

Johanna: Jah, undra hur många gånger man fixat i ordning och sen stunden efter är det rörigt igen? Vill inte äns tänka mig hur det skulle bli om man hade barn.. haha

2007-12-06 @ 15:24:08
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback