Snygga horn!

.. jo man tackar ja! haha. Jani vart ska man börja, hade ingen som helst tanke på det mina läsare upptäckt, fick nämligen kommentarer om detta i gårdagens dagens outfit inlägg, att jag hade små söta sidenhorn. Först fattade jag ingenting men när jag kollade lite närmare förstog ja, och detta har upprepats på hur många outfits som helst utan att jag lagt märke till det.

Fick även frågan om vad det nu är för en liten filur som utgör detta på varje bild. Och jo visst, det kan jag berätta för er.  Det är Söta lilla Jon Blund, han har varit min lilla trygghet hängandes på dörrn enda sen barnsben.


Och nu är han även presenterad för er, vettetusan om han kanske måste lämna dörren så jag slipper se ut som det är halloween på varje outfit? haha


 

image1238 

image1239



 


Kommentarer
Postat av: Tove

Haha, vad söt han var :)

2007-12-19 @ 14:28:20
Postat av: M

Jeg har helt lik, bare blå istedet =) hehe

2007-12-19 @ 14:56:57
Postat av: Johanna

Tove: Haha ja, charmig om inte annat!

M: sött :)

Postat av: Anna

haha jag har faktiskt också tänkt på det några gånger :) Såg lite roligt ut ! :D

2007-12-19 @ 17:29:18
Postat av: Johanna

Anna: Jah, jag får väll ta bort han från dörren helt enkelt!

2007-12-20 @ 12:24:51
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback