pjuuh

Äntligen hemma, vart inne i stan och fotat idag igen, dom sista bilderna. Guuu va skönt att komma hem till värmen. Man fryser ju satan av att stå och fota. Men nu är det klarrt, ska bara få ihop en powerpoint presentation av dom bästa bilderna. Nu är det därimot plugga som gäller, har ingen som helst lust men har ett företagsekonomi prov imorn =/ Blev faktist lite shopping också, fast jag borde hålla hårt  i pengarna nu innan jul, fy på mig!


¤ En julklapp fick jag med mig hem, kan inte säga vad och till vem (dom läser min blogg)

image1185




¤ Två enkla bas-tshirtar, var två-pack från H&M LOGG, va egentligen bara ute efter den vita, då den passar bra till min
paper-bag-kjol och den andra jag sydde. Emelie är lite sugen på att få tillbaka sin vita som jag använt hitils. Hitta dock ingen enskild vit, så det fick bli ett tvåpack med Vitt och svart
Pris: 98:-
image1186 image1187



¤ Denna lilla filur har jag kollat på tidigare i höst, men vettetusan om jag vågat mig på, men nu fick den komma med mi hem iaf, det är en pälsaktiga krumelur att ha på huvudet! Självklart fejk, kommer från Åhléns
Pris: 149:-

image1188


Kommentarer
Postat av: johanna

svar: ja precis.. nä jag skulle nog också vilja ha den slim, inte halvslappt. synd, för den är väldigt fin :)

Postat av: Terese

Fin mössa! :)

2007-12-09 @ 18:50:09
URL: http://teresestyle.tjejsajten.se
Postat av: Johanna

Terese: Tack, jag gillar den skarpt! :)

2007-12-09 @ 19:22:26
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback