mysfaktorn...


image1259

... kvarstår, trots att julhelgen faktist är slut nu? Vi sitter allihopa och myser framför tvn. Käkar jättegod choklad. Granen och alla tända ljus gör verkligen allt mysigare, åh vad jag älskar julen, den borde vara längre egentligen!

Hur som helst,  nu är det bestämt att vi åker hem på söndag, så under/efter nyår blir det iaf mer inlägg här på bloggen, något som är kul är att ni (dom flesta av mina besökare) kollar in bloggen dagligen trots dom dåliga uppdateringarna :)

kramar till er!
 chao

Kommentarer
Postat av: joel jonsson

Tjaba johanna!Mitt namn är Joel.Är en 14 årig grab som gillar att spela musik och shoppa när jag har tid och inte repar med bandet.Det var lite om mig. Nu till komentaren:Dina "outfits" är riktigt grymma och din blogg lika så.Jag har ett problem med min stil skulle du kunna hjälpa mig? Min stil just nu är punkig och skulle gärna få en lite mer mordern stil som tjejer gillar.Om du skulle vilja hjälpa mej med det.Har du tips på affärer som jag kan gå till så tar jag gärna i mot dom.En lite fråga vet du vem Viktoria a är? Om du gör så skulle jag vilja ha en stil som impar på henne.bye bye love your site ger mycket ideèr.

2007-12-28 @ 00:41:20
Postat av: Natasha

Fin klädstil du har på bilden i kanten =)

Postat av: Thale

Digger stilen din:) fet blogg

2007-12-29 @ 13:46:10
URL: http://www.thale-sin.blogspot.com
Postat av: Johanna

Joel Jonsson: Hej Joel, vilket gulligt inlägg du skrev :) För att svara på din fråga, så vill jag självklart hjälpa dig. Med modern stil kan menas väldigt olika, finns mycket ute på marknaden. Men det jag gillar och tycker är snyggt på killar är stilrena snygga jeans, gärna stentvättade (helfärgade) i tex mörkblått. Passar man i stuprörsmodell får dom gärna vara det på killmodeller också. Om jag var du skulle jag fokusera på snygga basplagg, som basfärgade tée's (t-shirts) med bra passform, gärna v-ringat för mig, men det är en smaksak. Jag personligen gillar cardigans med knappar på killar jättemycket, lätt att variera till vardags med olika tée's och linnen under och till "fest" med kanske en snygg skjorta under. Det behöver inte vara så svårt. Saker som piggar upp outfiten kan vara små accesoarer som du gärna varierar (inte bär samma varje dag) ex. en snygg klocka på armen eller ett armband, olika sorters halsband osv.

Vet inte om du sett att jag visat några outfits på min pojkvänn? Om inte kan du kolla här http://johannnaas.blogg.se/images/emilsoutfit_1195756169.jpg för lite inspiration.

Jag tycker även stickat är snyggt såhär i vintertid, likaså på tjejer som på killar. Så ut och experimentera! Jag tycker H&M har bra kläder för killar till rimliga priser. Du kan även kika på jack and jones och Carlings.

Vet faktist itne riktigt hur vårmodet kommer ser ut nu, men ska spana runt lite och kan kanske komma med nyare och fler tips, kommentera gärna igen! Och hoppas jag gav dig någon hjälp :)

2007-12-30 @ 22:59:58
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Johanna

Natasha: Tack tack :)

Thale: Åh vad roligt, thanks!

2007-12-30 @ 23:00:46
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback