Måste julhandla

Hallå där!
Har fortfarande inte kommit så mycket längre än vad jag nämnde i senaste inlägget. Har suttit och räknat lite och kommit fram till att idag, denna lördag är den enda lediga dag jag kommer ha innan jul? Vilket betyder att jag måste handla julklappar idag! vettetusan, har ett prov att plugga på, men går inte alla nära och kära före? :)
Ska försöka få med mamma till Ikea en sväng, där brukar man alltid kunna hitta lite gobitar.

btw, måste bara nämna gårdagen, regnade i streck från morgon till kväll och jag o Emma var ute o fotade, gissa om det var en pers, efter det blev det jobbet direkt. uscha buscha,var genomblött och totalförstörd i håret, spret åt alla håll och lockar hit och dit.

Har inte bytt om än, så har ingen dagens att bjuda på, därimot kan jag bjuda på en annan god morgon bild
lockigt och busigt!


image1172


















Vad ska ni gör idag ? denna lördag den 8 december




.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback