Kvällsfront lista

Brukar inte köra listor så ofta, som ni kanske redan vet. Men man får alltid reda på något nytt om människor när man läser deras listor, eller hur? Så varför inte
here we go!

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött och proppmätt
Favoritgodis: Choklad och surisar
Är det nåt du absolut inte äter: surströming och blodpudding, annars äter jag det mesta!
Kläder just nu: sovtée och undies
Musik just nu:  Inget, tvn står på
Vad sa du senast: vart är kamera sladden?
Längd och vikt: 163 cm 47-48 kg
Hur många kuddar sover du med: 2 st
Favoritväder: Varmt och soligt
Spelar du nåt instrument: Piano, men förhoppningsvis även gitarr snart!
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: sparare tror jag, visst lägger jag ner det mesta av mina pengar på kläder och shopping det kan jag inte förneka. Därimot ser jag alltid till att ha koll på min ekonomi, har nog aldrig varit helt snuspank!
Pratar du fortfarande med ditt senaste ex: nä knappt
Är du kittlig: på vissa ställen
Snarkar du?: nej
Stjärntecken?: oxe
Vad vill du jobba som?: ingen aning faktist men om man får drömma så kanske något inom inredning eller kläder, något man har intresse av alltså, tror man kan ge mer i ett yrke då!
Chips, morötter eller godis?: borde nog egentligen svara morötter, inte för att jag tykker det är godast utan för att jag är lite mer av den där nyttiga typen, som inte gärna äter onyttigt allt för ofta, men visst kan man unna sig ibland, gillar sötsaker mycket mer nu än förr, och med en pojkvänn som är gottegris kan det bli svårt att hålla sig undan ibland :)
Pizza eller hamburgare?: olika beroende på vad man är sugen på
Skriver du dagbok?: Nej, men bloggar ju, om det nu kan räknas
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?:  Har piercing i naveln
Stökigt eller välstädat?: välstadat oftast
Vilken hand håller du gaffeln i?: Vänster.
Hur är din drömtjej/kille?: Pålitlig, snygg, självsäker, omtänksam, gosig. Äsh, går inte att dra alla punkter, som min emil :)
Brukar du sola?: På sommarn japp (annars är brun utan sol bättre för hyn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback