kläder glöms bort

Hittade denna bild på Stockholmstreetstyle

image1159
Enkel outfit, men snygg och stilren enligt mig, den fick mig att tänka på min magtröjja som säkert ligger långt in i garderoben? Har använt den en gång tror jag. Varför vet jag inte? Går ju att kombinera till mycket. Men det blir som med mina flesta kläder, dom glöms bort när det kommer något nytt. Inte bra, inte bra. Skönt att man kan hitta inspiration från andra iaf, så inte plaggen glöms bort totalt!

Älskar att få inspiration, men framförallt att inspirera!

Tack för alla fina kommentarer jag fått idag, blir så otroligt glad för all respons :)
mera mera mera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint =)

Postat av: Elisabet

Jättefint! Ha en bra dag!

2007-12-06 @ 11:23:06
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback